Kiwi är här

Och det blev en Pandora

lördag 21 januari 2012

Lördag och bebisrörelser

Har tittat på film med maken idag, det har varit en mysig latdag som slutade med ett mysigt bad med maken och när vi satt där, trångt i badkaret så kände jag att Kiwi sparkade och tittar ner på magen och ser att MAGEN RÖR SIG! Kiwi sparkar så att fettet på min mage skakar till. Hur coolt som helst! Samma sak händer sen i sängen när jag la mig ner för en liten stund sedan på rygg så såg både jag och maken hur magen rörde på sig. Tänk att snart är det lilla livet här!

Mamma, pappa 3 och pappa 1 har sagt att dom ska köpa barnvagnen åt oss. Tack!!!! Vet inte hur vi skulle ha haft råd med den annars. Har inte beslutat oss till 100% än på vilken vi ska köpa men vi vet att vi vill ha en sk 3 i 1 vagn med sitt- och liggdel samt bilbarnstol. Tips någon?

Kram och god natt för nu ska jag försöka sova men tror inte att Kiwi håller med.

2 kommentarer:

  1. Vi har en emmaljunga citycross och är riktigt nöjda...

    SvaraRadera
  2. Okej. Har ni åkt mycket buss med den eller mest bil?

    SvaraRadera