Kiwi är här

Och det blev en Pandora

fredag 13 januari 2012

Dagens middag

Blev max friscohamburgare :P jobbade över en timme idag och var vrålhungrig och aptrött när jag kom hem till mamma efter jobbet, hon var det också så vi åkte till Max och åt mat. Det var gott men gud vad jag mådde illa sen. tror inte att lillplutten i magen tycker om Max chokladlyxshake :P

Jag har däremot lagat Enchiladas idag också till morgondagens lunch och makens middag när han kommer hem om ca 30 minuter. Tog bilder under tiden jag lagade det och så men tänkte att jag lägger upp det för er imorgon närjag är på jobbet, ska upp kl 6 igen och jobba vidare. Är helt utmattad idag redan käner jag så vi får se hur det går imorgon. Har även börjat få väldigt ont i vänstersida av svanken... foglossning? Växtvärk? Vem vet men ont gör det tyvärr. Kanske kan flörta till mig en ryggmassage av maken imorgon?

Nej men nu ska jag slappa lite och sen sova när maken kommer hem, saknar honom massa!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar