Kiwi är här

Och det blev en Pandora

tisdag 27 december 2011

Trött i mössan

Hade tänkt lägga in lite fler recept på inköpslistan idag men jag och maken spenderade dagen med att shoppa upp pengar vi fått i julklapp :)
Blev två tröjor på KappAhl till mig, lite tofsar (mitt hår har blivit tillräckligt långt att sätta upp, yay!), tre tv-spel, en ny piercing till min läpp och 10 nya filmer.

Är trött nu, hade tänkt sova en liten tupplur tidigare idag men tiden försvann och sen var det försent att ta en. var uppe vid 7 idag eftersom hundarna skulle få sina klor klippta och Xerxes skulle få sin 1-års vaccination då han fyllde år igår.

Har ett möte på MVC på måndag så vi får se vd som händer då, är väl i vecka 24 eller 25 då. Magen börjar vara lite i vägen eftersom man inte kan dra in den som jag brukat kunna.

Men nu ska jag sova. Är helt utmattad nu för tiden.

kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar