Kiwi är här

Och det blev en Pandora

måndag 19 december 2011

Sitta här och...jobba?

Ja, nu är det bara 1 timme kvar tills man kan gå för dagen från jobbet, har bara varit här sedan 6.05, jag skulle börja kl 7 men men. Det har funnits sååååå himla mycket att göra idag (Sarkasm på hög nivå). Har mestadels suttit och rullat tummarna tyvärr. Men har iaf kommit ihåg att skriva ut min "lilla" städlista som jag ska försöka hinna med idag och imorgon efter jobbet när maken jobbar sent så det är vad jag tänkte underhålla mig själv med ikväll och imorgon kväll. Har även hittat 48 recept som jag hade tänkt ändra lite på, måste modifiera dem till laktosfria för makens skull sen ska man planera in vilka dagar man ska äta vad och sen göra inköpslistor... jag har massa att planera helt enkelt, fast jag tycker att det är jättekul att planera och organisera jag önskar bara att energin fanns kvar att genomföra allt man skulle vilja göra. Bifogar länk till min fina städlista som jag tänkte göra helt från start till slut minst 1 gång i månaden.

Städlistan

Kiwi har varit rätt så stilla hittills idag men halsbrännan har legat på nästan hela dagen, bra att det finns mineralvatten på jobbet iaf, även om jag tycker det smakar urk så hjälper det konstigt nog mot halsbränna.

Min man såg att jag börjat blogga, har inte pratat med honom om det än då vi har sovit olika tider och jobbar olika tider de närmsta dagarna därför vill jag inte prata för mycket om vad som händer för honom just nu men oavsett vad han vill/beslutar så stöttar jag honom till 100%.

Finns fortfarande inget att göra på jobbet... men massor att göra hemma, känns lite dumt att bara sitta här då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar