Kiwi är här

Och det blev en Pandora

tisdag 20 december 2011

So far so good?

Kom hem från jobbet vid 15.45, tog en promenad med hundarna till ca 16.30, sen blev det kallt plus att det är typ isbana överallt runt vårt hus, och man vet att det är halt när två envisa hundar på knappt 4 kg var kan dra dig ca 20 cm på isen. Sen satt jag vid datorn och lekte lite på Facebook (dvs spelade löjliga spel som Pioneer Trail eller Bubble Witch Saga) en liten stund. Sen satte jag faktiskt på min städlista på spotify och gick igenom städskåpet i hallen och hämtade min mans "lilla" lager med städmaterial under diskbänken och ställde in allt i skåpet eftersom jag vill att man ska få plats med soppåsen under diskbänken, vi får väl se hur han reagerar när han ser det. hihi. Sen torkade jag av det skåpet så det var "färdigt".

Efter det så tänkte jag städa vår badrumsdörr, för er som aldrig har varit hemma hos oss så har vi haft ett halvfärdigt fotokollage av utskrivna bilder från diverse fester 2009-2010 på den dörren, och bland dessa bilder fanns det med personer vi ej längre umgås med av olika anledningar så jag började riva bort alla bilder och sen torkade jag av den dörren. Jisses vad vit den blev nu, vuxenpoäng?

Just nu unbar jag mig en kort paus i mitt städande, vill iaf bli klar med hallen, badrummet och sovrummet innan jag går och lägger mig idag, önskar mig lycka till!


Enyo som ska slicka på en hela tiden (ja HELA tiden)

Och Xerxes som är världens tröttaste hund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar