Kiwi är här

Och det blev en Pandora

fredag 30 december 2011

Snart är det ett nytt år!

Och jag som har massor kvar att göra innan årsskiftet.. jag ska ju fixa klart budgeten, recepten, matlistorna och all planering jag har planerat!

Recepten är iaf nästan klara, har kanske 1/4 kvar att skriva in på inköpslistan sen kan jag planera veckohandlandet och månadsshoppandet. Men jag känner mig rätt så lugn iaf.

Idag känns det som jag har varit vaken i evigheter! Fick gå från jobbet redan kl 13 istället för 16-17 tiden vilket gjorde att jag hade massor av vaken tid att spendera hemma med underbara maken och knashundarna, men det fick mig även att tro att klockan var runt 20 när den bara var 17. Har lyckats tvinga mig själv att vara vaken tills nu iaf men ska hoppa i säng och sova länge! (Till 7 imorgonbitti iaf hoppas jag på) Får se när någon av hundarna får för sig att väcka en för att dom vill gå ut. Eller om lilla Kiwi får för sig att leka karatemästare med mina organ.

Min graviditet gick in i vecka 24 igår, "bara" 110 dagar kvar till beräknat datum typ, och massor kvar att fixa. Prio 1, e-leg till mig och maken så vi kan anmäla föräldraledighet direkt på Försäkringskassans hemsida. Sen ska man ju skaffa vagn och sånt men det är ett senare bekymmer :)

Nu ska jag borsta nötterna och sova!

God natt och sov gott alla!

2 kommentarer:

  1. Det kan vara ca tre månaders väntetid på vagn så var ute i god tid iaf! :)

    SvaraRadera
  2. Jisses! Då måste vi ut o provköra massa snart ju :/

    SvaraRadera