Kiwi är här

Och det blev en Pandora

måndag 26 december 2011

Mina julklappar

Tänkte först ta kort på alla mina julklappar men har lyckats städa undan digitalkameran i julstädandet så det blir en lista istället. Jag hoppas att jag inte missar något.

Jag fick många saker och jag älskar dem alla och listans ordning har ingen betydelse alls.

Dvd - Hitta nemo
13 tums MacBook Pro
Dvd - Firefly (hela serien)
Bok - Goddess of the Rose
Bok - Goddess of light
Bok - Goddess of spring
Bok - Goddess of Love
Bok - Goddess of Troy
Bok - Goddess of the sea
Nyckelring - Bowser
Nyckelring - Luigi
Nyckelring - Röd Svamp
Nyckelring - Yoshi
Bok - A touch of Dead
Bok - All together dead
Bok - Dead and gone
Bok - Blood promise
Bok - Succubus blues
Bok - Stefan's Diaries 1,2 och 3
Bok - Spirit Bound
Bok -  Last Sacrifice
Bok - Succubus reams
Bok - Vampire Academy Collection set
Bok - Succubus Shadows
Bok - Succubus on top
Bok - Succubus Revealed
Bok - Bloodlust
Bok - Dead Reckoning
Bok - Succubus Heat
Bok - The Craving
Blu-Ray - Smurfarna
iPad 2
Ugnsform med avtagbar kant
Iphonevantar
200 kr på Ica
250 kr i kontanter
Matberedare med massa tillbehör
Massa mario kartong "cut-outs"
Massa kexchoklad
En jättefin vit tröja
En puma parfym & lotion
150 kr på SF
250 kr i Farsta Centrum
100 kr på CDON
Världens bästa kalender för 2012

Det tror jag var allt och jag är ledsen om jag missade något.
Fast det bästa med hela julen är faktiskt att få umgås så mycket med familjen tycker jag och äta massa mat.

Men nu ska jag läsa en bok, leka mer på min nya dator, planera in saker i min kalender och sen kanske sova lite innan Kiwi börjar sparkas för mycket.

Hoppas ni har haft en god jul och att ni fått saker ni önskat er och fått mysa mycket med era nära och kära.

Kram kram

6 kommentarer:

  1. Det var en nedrans massa klappar! Visst ar du bortskamd, men det tycker jag att du har gjort dig fortjant av! Kramar

    SvaraRadera
  2. Tack Cissi! Hoppas du fick massa fint! Älskar verkligen bodyn vi fick till Kiwi av dig och Adam och blomman lever fortfarande! o,0!

    SvaraRadera
  3. Oh my God! Ja da gor ni ju nagot ratt, hade den statt i vart hem hade den varit dod inom ett par veckor!

    SvaraRadera
  4. Så bortskämd. :-) Då behöver du ingen Ipad 2:a. :-) Men den kommer ändå. ;-)

    SvaraRadera
  5. nja det vet man aldrig om vi gör Cissi, den kanske är död om en vecka eller två :P

    Tack pappa! Du är bästaste!

    SvaraRadera
  6. Du fick ett presentkort på 500 kr på valfri butik också :) (bara för att du är lite bortskämd) ha-ha
    Mamma

    SvaraRadera