Kiwi är här

Och det blev en Pandora

måndag 19 december 2011

Morgonpromenad och snö

Morgonen började ju bra.. vaknade vid 4.40 av att jag nös tre gånger och sen vad jag så snorig att jag var tvungen att gå upp och snyta mig, sen kändes det lite värdelöst att ligga kvar i sängen i 20 minuter innan man skulle upp så jag tog ut hundarna på promenad lite tidigare och sen passade jag på att lägga upp det här inlägget.

Det var inte den roligaste synen när man kom ut imorse, allt var vitt och fint men det snöade fortfarande. Enyo blev överlycklig och skulle kasta sig i snön och Xerxes som inte direkt upplevt snö tidigare ville gå och äta alla små snöhögar han hittade efter folks fotspår men helst av allt ville han gå hem igen.
Xerxes ska äta snön... hela tiden...
Enyo stog stilla i två sekunder när hon hörde någon stackare stå och skrapa rutan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar