Kiwi är här

Och det blev en Pandora

onsdag 21 december 2011

Magont och trött

Kom hem från en seg dag på jobbet, är så tråkigt att bara sitta där när det är så lugnt som det har varit den här veckan, tur att det kommer att finnas saker att göra imorgon eftermiddag iaf. Var väl hemma vid 20-tiden då mamma, pappa 3 och jag stannade förbi Rusta och Ica Maxi på vägen hem, sitter just nu och har jätteont i magen, känns som det ska spricka när som helt så det blir sängdags snart, en promenad med hundarna sen så kan jag soooooova!

Gick in i vecka 23+0 idag :) Mitt vänstra lår domnar dock bort lite till och från med barnmorskan säger att det är normalt speciellt när bebisen växer så mycket som det gör nu då den kan råka komma åt nerverna lite men annars är allt bra med mig och magen.

Min man jobbar inte imorgon, skönt för honom, tråkigt för mig då jag jobbad 8-20 imorgon, men han frågade mig idag vad det var för lista han hittade eftersom han inte förstod allt som stod på den (min städlista) så jag sa det till honom vad det var och han bad mig göra en likadan fast på engelska så han kunde hjälpa till imorgon eftersom han är ledig. Och jag är lycklig som har honom och han står ut med alla mina knasigheter och jag hans.

Imorgon ska jag prova inköpslistan och skriva in de recept jag tänkt laga och se hur det funkar med uträkningar och sånt där, kanske kan bli ett lätt sätt att göra det på annars blir det papper och penna som gäller. Men nu ska jag klä på mig ytterkläderna och ta ur hundarna. God natt gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar