Kiwi är här

Och det blev en Pandora

fredag 3 februari 2012

Seg dag och idioter

Jobbat som vanligt idag. Ibland känns det som om vissa är mer idioter än andra vissa dagar. Idag var en sådan dag. Idioter på vägarna, idioter på jobbet och idioter som man tyvärr måste stå ut med. Vem vet, jag kanske bara är extra gnällig idag?

På jobbet klagar folk men när man frågar dom om något så låtsas dom som om dom aldrig sagt något. Eller så sitter de och sjunger och nynnar tills man blir galen.

På väg hem från jobbet körde folk som idioter! Det var snorhalt ute och vi höll avståndet till bilden framför för att man skulle ha en chans att bromsa försiktigt om den bilen skulle få sladd och då tränger sig folk in framför som gör att man nästan måste tvärnita istället.

Sen finns det idioter som man måste stå ut med ibland för att de på något sätt har en relation till maken. Men ibland undrar jag hur man som människa kan vara så självisk att man hellre ger barnet medicin än inser att man har tagit sig vatten över huvudet och inte kan uppfostra barnet själv längre. *suck*

Jag vet inte, alla känns som idioter idag förutom familjen, speciellt inte maken som hade mysigt varmt bad färdigt för mig när jag kom hem. Han är världens gulligaste.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar